Flera år senare

Alltså bloggen blev glömd och livet hände. Min lilla apunge har hunnit bli nästan 6 år. Jag är så stolt över henne. Hon läser, räknar, simmar, cyklar och klarar det mesta hon ger sig på. I höst börjar hon skolan. Det blev Gemö, där jaf gick när jag var liten och det känns såå overkligt! Jag och John har delat på oss, sålt huset och flyttar till varsin lägenhet så detta året har varit extremt tufft men jag hoppas att det blir bra för alla sen ❤️

Lillebror Enzo är världens sötaste, Sienna älskar honom men de bråkar lika mycket som de skrattar för tillfället, han fyller 3 den 24 Juli. Pratar massor men vägrar ge bort nappen och har inga planer på att bli blöjfri, 😂

Jag ska verkligen försöka uppdatera lite. Är så roligt att kolla tillbaka på 😍

Enzo vill åka morfars motorcykel
Julafton 2019

Lämna en kommentar