Vilken helg!

Helt underbar.
Fredagkvällen spenderades hos kusinerna. 

  
I lördags hjälpte vi min syster att montera några stolar jag och hon hade varit och köpt på ikea, hon har flyttat till ny lägenhet och det blir så bra 🙂

Vi hade lämnat apungen hos gudmorsan och kusinerna så jag och John kunde åka och hälsa på våra vänner på BB, de har precis fått en underbar liten son. Så söt 🙂 

Fast först var Sienna och klippte sig, bara topparna då jag vill att hon ska ha långt hår men det syns ändå, lilla loppan ❤ hon är så fin! Det var mitt i hennes normala lunchvila så hon var väldigt trött men satt så fint å lugnt, jag var som sagt på ikea med Louise men pappa o gudmorsan fixade biffen. Fick dessutom med mig lite hår hem. John undrar varför man ens vill spara det. Pappor 😉

  
Idag vaknade vi 8:30 vilket är väldigt mycket sovmorgon i detta huset, John åkte och köpte frallor och så åt vi en god frukost! Vi gick sen ut och pysslade lite i trädgården. John var och köpte en studsmatta till Sienna som han, kollegan Christian och grannen Viktor satte ihop, såå glad hon blev och den kommer användas flitigt i sommar! 

  

Nu är det dags att sova. I morgon är det ny vecka 🙂

Avslutar med denna goa bilden:

  

Lämna en kommentar